1396-11-20 13:53
1067
0
50290
رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان:

نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در شهرهای گلستان اجرا می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان گفت: شامگاه شنبه مراسم نورافشانی و گلبانگ الله اکبر به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدموسی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: جشن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با گلبانگ الله اکبر همراه با نورافشانی شامگاه فردا 21 بهمن ماه 1396 در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با همکاری و تلاش کمیته بسیج ستاد دهه فجر سپاه گرگان از ساعت 20 و 30 دقیقه در محل گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: این مراسم در دیگر نقاط استان نیز با محوریت سپاه‌های شهرستان و همکاری نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: برگزاری جشنواره طرح‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه بسیج محله کتوک و بصیرآباد در سپاه ناحیه گمیشان و یادواره شهداء فجرآفرین در شهرستان گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های شاخص ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان است که در روز شنبه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: یادواره شهداء فجرآفرین از ساعت 18 در مسجد قائمیه شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد و بانک تکبیر الله اکبر نیز شامگاه شنبه ساعت 21 در سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: انشاالله در روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1396 نیز همه باهم حضور گسترده خود را در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن به نمایش خواهیم گذاشت.

حسینی بیان کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح در گرگان و در شهرستان‌های مختلف استان گلستان آغاز می‌شود و حضور پرشور بسیجیان و آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان گفت: بالغ بر 3 هزار برنامه تحت ٦٤٣ عنوان در طول دهه مبارک فجر در استان اجرا می‌شود که تا امروز غالب آنها اجرا شده است و اکثر موضوعات برنامه‌ها اقتصاد مقاومتی، یادواره شهداء، ورزش و جوانان و فعالیت‌های علمی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.